Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Savchenko K$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Savchenko K. The stabilization policy effectiveness evaluation [Електронний ресурс] / K. Savchenko // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(1). - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(1)__22
| 2. |
Savchenko K. Yu. Justification of the substance of future educators professional formation required for the pre-school children preparation for school [Електронний ресурс] / K. Yu. Savchenko // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 201-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_17
| 3. |
Laktionova T. N. "Ukrainian soil properties” database and its application [Електронний ресурс] / T. N. Laktionova, V. V. Medvedev, K. V. Savchenko, O. N. Bigun, S. G. Nakis’ko, S. N. Sheyko // Agricultural science and practice. - 2015. - № 3. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asp_2015_3_3
| 4. |
Savchenko K. Building business processes as a way to implement the system approach in marketing management [Електронний ресурс] / K. Savchenko, N. Iazvinska // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 330-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_39 Досліджено прояви системного підходу в управлінні, зокрема, в управлінні службою маркетингу на підприємстві. Розкрито суть, особливості та переваги застосування системного підходу в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємстві. Для цього описано службу маркетингу в організації як систему та визначено її основні складові. В ході дослідження виявлено, що реалізація системного підходу в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємства може бути реалізована шляхом формалізації та відлагодження відповідних бізнес-процесів. Проаналізовано підходи до визначення поняття "бізнес-процес", описано структуру та визначено основні компоненти бізнес-процесів в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємства. Спираючись на класичну послідовність етапів маркетингової діяльності підприємства, авторами побудовано схему відображення основних бізнес-процесів в управлінні маркетингом та діяльності служби маркетингу на підприємстві. Дослідження бізнес-процесів в службі маркетингу, які відображають основні етапи маркетингової діяльності і їх чітке розуміння дозволяє виявляти слабкі місця в організації служби маркетингу на підприємстві, раціональніше планувати, розподіляти та використовувати ресурси, а також забезпечує можливість реалізації довгострокового планування та ефективного масштабування бізнесу. Для цього у роботі запропоновано характеристику основних способів формалізації (опису) бізнес-процесів таких як текстовий, табличний та графічний. Виділено та розкрито особливості застосування кожного з охарактеризованих способів формалізації бізнес-процесів, а також їх переваги та недоліки. Авторами роботи детально проаналізовано переваги застосування бізнес-процесів в управлінні службою маркетингу, а також визначено симптоми, які свідчать про необхідність вдосконалення бізнес-процесів управління маркетингом/діяльності служби маркетингу підприємства. Також в даній роботі авторами визначено та проаналізовано основні методи вдосконалення бізнес-процесів в службі маркетингу підприємства.
|
|
|